SNART FREDAG

dagen idag har faktiskt varit allmänt tråkig, 
har inte riktigt varit på topp humör och känner bara att jag vill vara hemma och mysa med min André. 
på tal om André, idag har vi varit tillsammans i 40 månader. 
3 år och 4 månader som bara har sprungit förbi känns det som. 
André är verkligen den bästa pojkvännen man kan önska sig och jag älskar honom över hela mitt hjärta,
 han är verkligen mitt allt. 
 
tillbaka till dagen, en possitiv sak är iallafall att vi börjar sent på torsdagar. 
en annan possitiv sak är att jag åker hem med min älskling,
och den tredje positiva saken var att jag körde ett grymt härligt mag/rygg pass på gymmet idag. 
annars har dagen varit ganska vanlig, 
lite lektioner, lite raster, lite skratt och lite skit snack. 
nä gud vad jag har gått och lagt mig tidigt den senaste veckan fast fan va skänt det är. 
jag förstår inte meningen med att sitta uppe så länge på vardagar när man vet att man ska upp tidigt dagen efter. 
så nu med detta säger ja godnatt för idag. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0