EN EFTERMIDDAG FULL MED KÄRLEK

när jag väl hade börjat idag så gick dagen väldigt fort, 
jag hade en kort mentorstid, lunch och historia. 
på historian hade vi redovisning och jag har redan gjort min redovisning så det var bara att sitta och lyssna och det var ganska kul faktiskt.  
efter jag slutat så väntade André på mig och vi tog oss in till stan för han skulle på syntest för körkort. 
vi åkte sedan hem till honom och pluggade engelska, skrattade lite, mös lite, pluggade lite till och så höll vi på några timmar. 
så himla mysigt och det slutade med att vi båda två somnade i varandras famnar. 
när jag sen kom hem åt jag en sen middag och duschade, 
nu sitter jag och kollar på Malmö ff som spelar deras första Champions leauge match.  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0