LÅNGA PROMENADER OCH KÖRRUNDER

jag tycker alltid att det är lika svårt att börja ett inlägg, 
jag bet aldrig liksom vad jag ska börja med..
hej kanske? iallafall så har denna helgen varit underbar. 
en riktigt bra, lugnt och mysig helg. 
i lördags så vaknade jag väldigt tidigt och kunde inte somna om, 
jag gick upp och tog med mig frukost in i sängen. 
kollade på två filmer innan jag fixade mig och cyklade till André, 
vi var sen ute och spelade basket och även ute och gick en väldigt lång stund. 
det var så mysigt att bara gå och prata och njuta av varandra. 
sen åt vi tapas till middag och sen mös jag och André framför mysiga filmer på hans rum. 
 
idag så sov jag längre vilket var så himla skönt, 
sen låg vi även kvar i sängen och kollade på tv innan vi bestämde oss för att gå upp. 
vi käkade frukost och fixade oss sen körde vi till Nova bara vi två, 
det är verkligen en frihet att ha körkort och slippa buss osv. 
jag införskaffade mig en extern hårddisk till mina bilder och även två tröjor. 
sen när vi kom hem satte vi igång en Jönsson ligan film innan vi åt middag, 
nu har jag precis kommit hem och ligger i sängen. 
imorgon är det måndag igen så får vila upp mig till det, godnatt.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0