SUNNY DAY

vilket underbart väder det har varit idag, 
klarblå himmel och sol och helt okej värme idag. 
imorse när jag kom till busshållplatsen så kom jag på att min plånbok med buss och matkort låg hemma, 
så hem igen och sen snabba mig för att hinna med nästa buss. 
på fotolektionen sen så fick jag reda på att jag fick ett A på mitt fotoprov! 
så sjukt lycklig jag blev alltså. 
sen åt jag lunch med Patricia och Cornelia som jag sen jobbade med på estetiskkommunikation, 
vi började idag att fixa med våra bilder som vi fotograferade i fredags. 
sen hade vi engelska innan jag och André åkte hem tillsammans, 
vi tog sedan en lång promenad tillsammans innan vi gick hem till honom och spelade lite spel. 
jag fick sen snabba mig hem för att äta och byta om innan jag skulle ner och döma fotboll. 
efter matchen så körde jag hem igen och duschade, 
nu sitter jag i soffan och tar det lugnt och får fotmassage av pappa. 
hoppas att ni haft en bra dag så hörs vi imorgon igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0