1:A DECEMBER

idag är det tisdag vilket brukar innebära en lång och skön sovmorgon för mig, 
men inte idag.. 
klockan ringde 7.00 istället för 8.50, 
jag fixade mig som vanligt och sen sprang jag till bussen och hann med en buss tidigare. 
när jag kommer på bussen ser jag André och blir superglad eftersom jag inte en aning om att han skulle ta den, 
när vi sen kom till Lund så tog jag upp gps för att hitta till tryckeriet. 
vi hade möte där (vi som ska trycka bok till gymnasiearbetet),
jag fick så bra svar på frågor och även väldigt mycket hjälp och klarhet i det hela. 
sen tog jag mig till skolan och satt och pratade med Patricia en stund innan vi gick och åt, 
sen hade vi en svenska lektion innan min idrott som idag var så kul. 
vi hade lite akrobatik och sedan friidrott, 
jag hade sen en faktiskt ganska rolig samhällslektkion innan jag fick åka hemåt. 
 
när jag kom hem så startade jag julkalendern som startade idag och blev faktiskt väldigt besviken, 
jag trodde inte alls att det skulle va som den va men det blir förhoppningsvis bättre. 
vi åt sedan middag innan jag bytade om och tog med min lillasyster till gymmet, 
jag körde först 20 minuters löpning och sedan nästan 1,5 timmars benträning och jag fick verkligen till ett superbra pass. 
när jag sen kom hem så duschade jag och åt sedan en tallrik med äpple och apelsin, 
nu ska jag dock sova så vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0