ANDRÉ FYLLDE 18

förlåt för att jag inte bloggade igår men ni ska få veta varför, 
jag var som vanligt i skolan och hade media nästan hela dagen. 
två olika medialektioner men det blir ganska drygt efter typ 4 timmar.. 
men iallafall, 
min sista lektion som är pedagogiskledarskap blev inställd, 
eller ja vi skulle jobba själva på valfri plats men jag behövde ändå prata med läraren så stog och väntade i 30 minuter på att han skulle komma till sitt arbetsrum. 
när jag sen kom hem så fixade jag mig och cyklade sen till André, 
vi åkte till Malmö med hans mamma och när vi kom fram till resturangen som vi skulle fira Andrés 18års dag så satt hans pappa, bror och mormor också där som en överraskning. 
det var så mysigt och vi åt så god mat, 
André frågade sen mig om jag ville sova hos honom och självklart kunde jag inte säga nej eftersom det var hans födelsedag. 
 
imorse när jag vaknade så hade André redan stuckigt för han började mycket tidigare än mig, 
jag tog på mig och cyklade hem och åt frukost. 
sen åkte jag bussen till skolan med Frida och vi har faktiskt inte träffats på ganska länge, 
jag hade iallafall bara en lektion vilket var svenska och sen slutade jag igen. 
när jag kom hem så jobbade jag lite med gymnasiearbetet, kollade lite på paradise hotell och big brother innan vi åt middag, 
sen tog jag mig direkt till gymmet och körde i nästan två timmar. 
just nu ligger jag helt slut i sängen och ska sova, 
vi hörs imorgon.  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0