BENEN BARA DARRAR

gårdagen var så bra så jag var faktiskt väldigt glad när jag vaknade imorse, 
jag hade dessutom sovmorgon som gjorde allting mycket bättre. 
jag åt en supergod frukost bestående av mammas himmelska hemmabakade vörtbröd med julskinka på som hon gjorde igår, 
jag cyklade sen till bussen och kom till skolan vid kvart i elva. 
sen hade jag en ganska seg svenska lektion innan vi åt lunch, 
sen bytade jag om och hade idrott. 
det var löpteknikträning, 
så jobbigt och så grymt kul. 
sen hade jag även en samhällslektion innan jag åkte bussen hem igen med min älskling, 
vi pratade hela vägen och sa sen hejdå när vi hoppade av bussen. 
 
sen åt jag middag nästan direkt då jag kom hem halv sex, 
jag bara precis bytade om innan det var middag. 
jag stack sen till gymmet och körde först 20 minuters löpning på löpbandet sen körde jag 1 timme och 20 minuters benpass. 
det är verkligen det bästa att sluta ett ben pass när benen bara darrar och darrar och man knapp kan gå,
så skönt verkligen! 
nu sitter jag i soffan och kollar på Champions leauge fotboll och ska snart gå och lägga mig, 
vi hörs imorgon igen, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0