GRYMT MAG-PASS

jag ber om ursäkt för att det inte kom upp något inlägg igår, 
jag hade en helt vanlig onsdag i skolan med två medialektioner. 
vi gjorde inte så mycket på den första som är över två timmar lång för jag var klar med allt vi skulle göra, 
jag kollade lite på film och snackade lite. 
sen efter vi ätit så hade vi en till medialektion där vi hade lite små redovisningar på våra debattartiklar, 
sen slutade jag då min sista lektion var inställd. 
när jag kom hem så tog jag det lugnt ganska länge innan det var middag, 
under middagen så ringde André och frågade om jag ville komma dit och kolla på julfilm med han och hans föräldrar och även sova där. 
så jag stack till andré direkt efter vi ätit. 
 
idag har det varit en vanlig torsdag, 
efter vi ätit middag så stack jag ner till gymmet direkt. 
körde först 20 minuter på crosstrainern och sen 1 timme och 20 minuter mage och lite rygg på det, 
helt perfekt träningspass. 
nu sitter jag i soffan och ska snart sova, 
vi hörs kanske imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0