JULAFTON OCH MASSA ANNAT

hej allihopa! 
jag hoppas att ni alla har ett underbart jullov och att ni alla hade en underbar julafton, 
jag ber om utsäkt för att jag inte bloggat på en vecka men jag har verkligen känt att jag velat ha ledigt ifrån allt ett tag. 
jag har firat julafton med min pappa som var väldigt mysig, 
sen har jag varit på kalkonmiddag hemma hos Andrés mormor, jag har tränat, jag har umgåtts med min älskade André och även kollat på när han spelat gruppspel i lundaspelen. 
jag har haft jullov i en och en halv vecka och jag har verkligen slappnat av, 
jag och André har vänt på dygnet och inte sommar förrän vid tre och vaknat vid tolv. 
 
men jag har iallafall haft det superbra under denna senaste veckan som gått, 
nu ligger jag faktiskt redan i sängen. 
klockan än 21.38 och jag ska upp så tidigt imorgon, 
jag ska nämligen till jobbet och hjälpa till där i två dagar. 
det ska faktiskt bli väldigt roligt att kolla tillbaka efter ett halvår ungefär. 
så nu får jag faktiskt stänga mer mobilen så hörs vi kanske imorgon. 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0