JULFIRANDE MED MAMMA

jag har äntligen ett verkligen välbehövt jullov och det har verkligen börjat så bra. 
i fredags så hade vi först vanliga lektioner till tolv och sen satt vi och väntade en stund innan vi gick till platsen där vår avslutning skulle vara, 
det var så mysigt och jag kommer sakna alla avslutningar sen efter studenten. 
sen åkte jag bussen hem och stack till André nästan direkt, 
vi hade en mysig kväll med tv tittande och bara allmänt lugnt. 
 
i lördags så var jag hos André till ett innan jag cyklade hem, 
då började jag direkt att fixa mig och sen blev jag hämtad av mamma vid tre. 
vi åkte först och hämtade morfar och hans fru innan vi åkte till filips föräldrar, 
vi hade ett supermysigt julfirande och jag är verkligen supernöjd med alla sakerna jag fick! 
när jag sen kom hem till pappa senare på kvällen så gick jag och la mig efter jag hade provat alla sakerna. 
 
idag vaknade jag ganska sent och tog det lugnt i sängen och kollade runt på mobilen innan jag gick upp,
sen åt jag frukost innan jag satte mig en stund med gymnasiearbetet. 
sen satt jag och pappa och kollade på skidor på tv'n ganska länge innan jag tog på mig träningskläder och körde till mamma, 
vi åkte sedan till träningsanläggningen där hon är instruktör och gick på ett så bra och så kul pass. 
body attack heter det och jag kommer garanterat att göra det igen, 
kondition och styrke pass och det var sä skönt. 
sen har jag även kört min lillasyster till hennes kille och nu ligger jag slut i sängen och ska sova. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0