SOVMORGON OCH GYM

idag har varit en riktigt bra dag i mitt liv, 
för det första så sov jag för en gång skull riktigt bra och vaknade inte en ändå gång inatt. 
jag blev heller inte väckt av någon här hemma som jag alltid annars blir och jag kände mig riktigt utvilad när alarmet ringde tio i tio. 
ja jag älskar torsdagar för att jag kan sova längre och det är så behövligt! 
sen lyssnade jag på podcast när jag åkte bussen till skolan och väl i skolan så har jag ju bara en lektion, 
vi hade svenska och jag kom äntligen igång med att skriva min uppgift som faktiskt är väldigt svår. 
sen träffade jag André ett tag innan jag gick till centralen för att ta bussen hem, 
när jag kom hem så åt jag lunch innan jag stack ner och tränade. 
det blev först 20 minuter på cross trainern och sen 1 timme och 20 minuters mag pass med två ryggövningar också, 
jag kom sen hem och satte mig framför datorn och nu har jag kollat ikapp big brother, julkalendern och alla YouTubers jag kollar på. 
nu ska jag faktiskt sova för imorgon ska jag upp skittidigt och sen är det fest hela natten lång, 
vi hörs kanske på lördag. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0