PRESSEN IFRÅN SKOLAN

imorse var jag verkligen supertrött på allting, 
jag vill verkligen inte vara i skolan. 
visst jag älskar verkligen mina vänner och dem ger mig så mycket energi men själva plugget tar så mycket av hela mig och tar all ork, 
sen har jag ju dessutom min teori till körkortet att plugga på och lägger det som första prioritering och då blir jag stressad över skolan.. 
 
lite possitiv får jag iallafall vara idag, 
min körlektion som jag hade gick väldigt bra.  
jag har även fått gjort lite engelska till imorgon.
jag har haft mediepruduktion och historia idag och båda dem lektionerna gick väldigt snabbt, 
sen sov jag hela vägen hem precis som jag brukar. 
nu sitter jag i soffan och kollar på biggerst loser och snart ska jag nog gå in och lägga mig. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0