FÖRSTA SKOLDAGEN DETTA ÅRET

då var det slut på jullovet och vi är tillbaka till skolan och i vardagen, 
inatt var min kropp inställd på att jag skulle upp tidigt och jag vaknade flera gånger inatt..
när jag väl kom upp gick allting bra och jag kom till skolan i tid. 
skolan gick ganska bra men ändå trögt, 
ville bara hem och ha längre lov. 
jag väntade sedan en stund på André när jag hade slutat och läste samtidigt i körkortsboken, 
vi åkte hem tillsammans och jag följde med honom hem. 
min dator hade jag glömt där över lovet och han hjälpte mig även en sak med den när vi ändå var där med datorn. 
när jag kom hem sen så satte jag mig direkt och läste i min körkortsbok och läste till sidan 100, 
det känns väldigt bra att jag har kommit igång och läser ordentligt. 
nu har jag även ätit och sitter och kollar på Sveriges mästerkock, 
snart ska jag gå och lägga mig, sovgott allihopa! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0