BAKKEN OCH JOBB

nu är jag tillbaka i vardagen på jobbet, 
dem två senaste dagarna så har jag njutit av ledighet. 
i tisdags så passade jag först mina små brödrar innan jag tog det lugnt i soffan, 
lagade mat och sedan cyklade jag hem till André och kollade på en film innan vi somnade. 
i onsdags (igår) vaknade jag tidigt för att vi skulle till bakken med pappa och familjen, 
jag och mina systrar mötte upp dem i Malmö och tog sedan tåg vidare. 
vi var på bakken hela dagen och kom till Ystad vid halv nio på kvällen. 
 
vi åt middag innan jag packade och gjorde lunch till idag och gick och la mig, 
idag har jag jobbat hela dagen och kom hem och duschade direkt.
nu sitter vi ute och har gäster och har precis ätit middag, 
snart ska jag faktiskt gå och lägga mig för jag är helt slut. 
vi hörs imorgon igen, ha det bra sålänge. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0