HALVT LEDIG DAG

detta har varit en riktigt lugn skoldag, 
tog en buss tidigare för att hinna skriva ut mitt tal i skolan.
sen hade vi svenska där vi höll ett argumenterande tal, 
jag hatar verkligen att redovisa och prata inför klassen men det gick helt okej. 
sen hade vi bara en halv estetiskkommunikation innan vi slutade klockan tolv, 
jag kom med bussen kvart över och det var så skönt att komma hem så tidigt. 
jag har verkligen bara tagit det lugnt hela dagen, 
kollat på serie och bara njutit av ledig tid utan en massa plugg. 
jag och pappa åt middag innan jag skulle köra och hämta paket, 
eller ja det var pappa och hans sambos. 
sen har jag även duschat och tagit det ännu mer lugnt, 
imorgon ska jag iväg till gymmet igen och det ska bli så skönt. 
eftersom jag mest har suttit i pyjamas hela dagen så blir det en äldre bild idag också,
sov gott allihopa för det ska verkligen jag göra. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0