GYM, JACUZZI OCH KALKONMIDDAG

nu är det söndag igen och jag har verkligen haft en superbra helg. 
i fredags efter jag slutat skolan så hade jag ett jobb möte kan man säga, 
jag fotograferade ju ett bröllop och i fredags så skulle vi träffas för att hon skulle få bilderna och hon blev jättenöjd. 
sen när jag kom hem så bytade jag om och sen träffades jag och André för att gymma, 
det blev ett väldigt bra pass och sen åkte vi hem till han och åt en supergod middag framför idol. 
sen var vi ute och badade jacuzzi, 
sen kollade vi på en film som vi somnade till. 
i lördags så vaknade vi vid tolv och låg kvar en lång stund innan vi gick upp för frukost, 
sen kollade vi på en film innan det var dags att vi skulle ta oss till mamma. 
vi umgicks och åt en så himla god kalkonmiddag. 
sen kollade vi på tv och snackade en massor innan vi promenerade hem. 
när vi kom hem så satt vi och pratade en stund innan vi startade en film som vi somnade till. 
 
imorse sov vi också länge och låg kvar i sängen en bra stund innan vi åt frukost, 
sen stack jag hem ganska direkt efter vi ätit för jag skulle fixa med gymnasiearbete lite. 
sen har jag även målat mina naglar, duschat och suttit med ansiktsmask och kollat liten på paradise hotell och lite big brother. 
snart ska jag sova så vi hörs imorgon.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0