SNÖÖÖÖ

jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggar sen i onsdags,
jag hade verkligen en jättebra dag hela torsdagen och var och tränade och allting flöt på som vanligt. 
men sen var det en familjesak som jag inte tänker ta upp här som hände så jag blev otroligt ledsen och gick hem till André och sov där.  
 
i fredags så var vi lediga förutom att vi hade mössprovning, 
jag vaknade somsagt hos André men stack hem direkt för att byta om och ta mig till skolan. 
där provade vi studentmössor och jag beställde även min där på plats,
jag är faktiskt supernöjd med hur den blev. 
sen var jag hemma och åt tacos på kvällen sen efter vi ätit så cyklade jag hem till André, 
vi kollade på idol med hans mamma sen somnade vi framför en film. 
igår (lördag) så åt vi frukost tillsammans och sen åkte han iväg med hans föräldrar för han skulle spela match, 
jag däremot cyklade hem och fixade mig. 
vid tre hämtade mamma mig och vi åkte till morfar för att fira hans födelsedag, 
det var supermysigt att träffa alla och när jag sen körde hem så snöade det så mycket. 
det var så mysigt och när jag väl kom hem så cyklade jag till André. 

idag när vi vaknade så var det helt vitt utomhus, 
det var så himla mysigt och vi blev helt lyckliga! 
vi åt en supergod frukost och sen har vi hängt på andrés rum hela dagen, 
kollat lite tv, han har pluggar lite, vi har pratat en massa och bara tagit det lugnt precis som man ska på söndagar.  
jag cyklade iallafall sen hem för att äta och sen har jag kollat på solsidan och gjort en sak till Andrés hemsida, 
nu ligger jag helt slut i sängen och ska sova. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0