EN BRA TISDAG

åå herregud vad jag är trött, 
jag vet inte vad jag ska göra för sova mer går typ inte eftersom jag redan sover minst 9 timmar varje natt.. 
iallafall så är det tisdag idag vilket betyder lite längre sovmorgon än vanligt, 
men det har inte märkts av idag iallafall.
jag hade först svenska som lektion där jag höll ett argumenterande tal om rökning, 
det gick faktiskt väldigt bra tyckte jag själv. 
sen hade jag en väldigt lång håla då min idrottslektion var inställd, 
så jag följde med en kompis som skulle fixa lite saker på banken och sen kollade jag även lite youtube klipp.
sen hade vi samhäll där vi just nu har redovisningar, 
min grupp var dock inte idag utan på fredag. 
 
när jag hade slutat gick jag till stationen med Patricia och Cornelia och sen åkte jag bussen hem, 
gick sen direkt till André för att han skulle hjälpa mig med en sak till skolan. 
jag gick sen hem för att hinna äta innan träningen, 
nu är jag helt slut i mina ben efter två timmars köttande.
vi hörs imorgon igen, godnatt.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0