EMPORIA MED ANDRÉ

idag har faktiskt varit en riktigt bra dag, 
den började bra med en lugn morgon utan stress överhuvudtaget, 
jag kom till skolan och vi fick reda på en ganska jobbig grej som hänt en i klassen vilket var väldigt tråkigt.. 
men vi tog oss igenom det och fick faktiskt en bra dag ändå, 
vi hade media i två och en halv timme innan vi åt lunch. 
sen hade vi en lång rast där vi satt ute i solen och pratade om en massa saker, 
sen hade vi en till lektion innan vi åkte hemåt. 
när jag kom hem så kollade jag paradise hotell ifrån i måndags och tisdags, 
sen lagade jag middag och det blev supergott. 
jag tog sen bilen och körde och hämtade upp André innan vi åkte till Malmö och emporia, 
jag skulle köpa ett par byxor och hittade dem så jag blev superglad. 
 
när jag sen kom hem igen så satte jag mig och kollade klart på paradise hotell innan jag satte mig i soffan, 
pappa och jag kollade på Champions leauge matchen mellan Malmö och real Madrid. 
när det blev halvlek gick jag in och la mig och nu ligger jag här i sängen och skriver till er, 
nu ska jag faktiskt sova så vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0