IKEA MED MAMMA OCH LILLEBROR

vilken fullspäckad dag jag har haft idag, 
det började med att jag duschade och fixade mig hemma innan jag tog mammas bil in till Lund. 
jag körde till filips jobb och fick lunch där, 
så gott det var och väldigt mysigt att prata lite med honom. 
sen körde jag vidare till skolan och hade min enda lektion på torsdagar, svenska. 
vi kollade på två långa klipp och gjorde en övning innan vi slutade. 
jag snabbade mig ut och mötte upp mamma vid bilen, 
vi körde och hämtade min lillebror innan vi åkte till Ikea. 
vi köpte en massa saker till dukning till gymnasiearbetet, 
en massa tallrikar, ljus och dukar och det kommer bli så fint!
och det var supermysigt att prata lite extra med mamma och ha lite egentid. 
 
när hon sen lämnade mig hos pappa så storstädade jag mitt rum, 
dammade, dammsög, bytte sängkläder, vädrade ut och rensade kläder. 
sen rullade jag ner rullgardinen och tände mitt nya doft ljus och kollade på paradise hotel, 
sen åt jag middag innan jag stack ner och tränade.
det var så skönt och det blev ett riktigt bra pass, 
nu ligger jag helt utmattad i sängen och ska sova. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0