EN BRA MÅNDAG

idag var det en måndag utan en otroligt tidig morgon, 
vi hade eget arbete och fick jobba på valfri plats. 
jag jobbade på den inlämningen igår och blev klar med den så jag tog en sovmorgon. 
jag började alltså med min fotolektion och fick reda på mitt prov jag skrev förra veckan, 
jag fick ett A och jag blev verkligen så glad. 
sen satt vi och redigerade i över två timmar och det börjar bli ganska drygt nu, 
jag kommit överfund med att jag verkligen inte ska jobba som fotograf efter dessa tre åren.
sen åt vi lunch och sen hade vi en grafiskkommunikation lektion, 
det är typ samma som foto då vi bara sitter och redigerar även där. 
sen när vi slutade så träffade jag André en stund och sen åkte jag hem, 
väl hemma så pluggade jag hela eftermiddagen. 
sen åt vi middag innan jag gick ner och hämtade ut ett paket, 
det var min väska till balen och den var perfekt. 
nu ska jag snart gå och lägga mig så vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0