HIIT OCH BODYSTEP

vilken otroligt bra dag detta har varit! 
dagen började med en otroligt skön sovmorgon, 
till frukost gjorde jag även en otroligt god smoothie. 
den bestod utav havregryn, banan, ägg och turkiskyoughutt. 
sen åkte jag till skolan och hade ett analysprov, 
det gick ganska bra och sen slutade jag. 
när jag kom hem åt jag lunch och bytade om, 
sen gick jag ner till mammas bil vid bussen och väntade på att hon skulle komma. 
vi åkte sedan till Sjöbo fitness lokaler där mamma håller pass,
sen körde vi två pass ett HIITpass och ett bodystep pass. 
nu är jag hemma och har precis ätit middag, 
kollar lite youtube klipp och ska snart sova, godnatt på er.  
 
SVAR PÅ KOMMENTAR 
var beställde ni inbjudningskorten? 
- jag designade egna inbjudningskort i Photoshop och skrev bara ut dem i en fotobutik inne i Lund. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0