STUDIO-PLÅTNING

jag gillar verkligen inte måndagar, 
måndagsmorgonar börjar så fruktansvärt tidigt för mig. 
jag går upp innan sex och det borde inte vara lagligt, 
men jag tog mig till skolan och överlevde dem jobbiga timmarna på morgonen. 
efter jag hade haft pedagogiskledarskap så gick jag och Cornelia och handlade frukost till henne, 
sen hade jag en otroligt lång foto-lektion. 
vi plåtade i studion och det var faktiskt väldigt kul, 
vi hade en mer konstnärlig och speciell fotografering och det var så kul. 
 
sen åt vi lunch innan vi hade grafiskkommunikation, 
där fixade jag en utav bilderna jag fotade på förmiddagen och gjorde den till ett skivomskag. 
när vi slutat så åkte jag bussen med André, 
direkt när jag kom hem så satte jag mig med plugg. 
jag har ett enormt stort fotoprov på nästa måndag så jag pluggade till klockan åtta ikväll, 
nu har jag kollat igenom youtube och ska snart sova. 
vi hörs imorgon, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0