BANKÄRENDE, TRÄNING & PACKNING

ännu dagen idag har varit en väldig händelserik dag, 
imorse så hade jag en så otroligt skön sovmorgon. 
kunde sova till tjugo i tio och det var verkligen välbehövt, 
sen åkte jag till skolan och hade en svenska lektion. 
hade dock verkligen problem med min dator,
startade den när lektionen började klockan tolv och inte förrän tjugo i ett hade den uppdaterat klart och kunde startas. 
sen fick jag gå redan fem i ett för att jag var helt klar och för att jag skulle hinna med min buss, 
när jag sen kom hem så gick jag direkt till banken för lite ärende. 
sen gick jag hem och åt lunch och cyklade till gymmet direkt, 
det blev ett väldigt bra pass och jag var helt slut när jag cyklade hemåt. 
 
sen när jag kom hem duschade jag och fortsatte packa till Österrike, 
sen körde jag min lillasyster till hennes träning.
vi åt sen middag och nu har jag precis börjat packa igen och är nästan helt klar, 
nu kollar jag lite på serie och ska snart gå och lägga mig. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0