DAGEN SPRANG IVÄG

onsdagar brukar alltid kännas så extremt långa men faktiskt har dagen idag inte gjort det,
den började med en bra frukost och lite stress till bussen. 
sen när jag väl stog och väntade på bussen så kom den inte.. 
snacka om att jag blev lagom irriterad, 
fick stå där i över en kvart men kom ändå i tid tilk lektionen. 
sen hade vi en lång media lektion som inte kändes alls så lång som den brukar, 
sen åt vi lunch och hade sen en lång rast men även den sprang förbi. 
nästa lektion var religion och jag tycker det är ett väldigt otydligt kurs, 
förstår inte riktigt vad läraren pratar om men det blir väl bra. 
sen hade vi ännu en lektion där vi kollade på serie, 
vi slutade dock lite tidigare och direkt när jag kom hem sen så åkte jag till Malmö. 
fick i födelsedagspresent av pappa en lexington skjorta som var stor så fick byta den, 
dock fanns inte den i mindre storlek så åkte hem med en Morris-tröja istället. 
så nöjd över den för jag har velat ha en sån väldigt mycket, 
nu har jag ätit middag och sitter just nu i soffan och kollar på Sveriges mästerkock. 
vi hörs imorgon, ha det grymt så länge. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0