DOMARE

wow vilken helg jag har haft! 
i fredags så åt vi middag hemma hos André och åkte sen iväg till Frida för att umgås och spela sällskapsspel, 
jag åkte hem vid tio för att jag skulle upp så tidigt. 
så jag somnade i andrés säng och vaknade när han kom hem, 
sen ringde klockan redan 7 i lördags morgon. 
 
jag dömde sen romelecupen väldigt länge, 
var där nere från halv 8 till halv 12. 
sen stacka jag hem till André i några timmar, 
sen gick jag ner till hallen igen vid halv tre och kom inte hem förrän nio på kvällen. 
jag tillbringade alltså hela dagen där nere och var sen så trött så att jag somnade ganska tidigt. 
sen i söndags så gick jag upp 7 ännu en dag och dömde så jag kom hem halv 12, 
jag somnade i en och en halv timme och dömde sen en utomhus match klockan 2. 
jag har alltså tillbringat hela min helg springande på en fotbollsplan och fokuserat till 100%. 
sen kom jag hem i söndags efter matchen och duschade och fixade mig och cyklade sen till mamma för att fira mig, 
vi åt supergod middag och jag fick superfina presenter. 
jag var helt slut när jag kom hem igår så jag somnade direkt och det var så skönt.  
 
idag har jag bara varit i skolan och sen har jag efter att jag kom hem jobbat med mitt gymnasiearbete, 
jag är helt klar med min kokbok.
förutom att jag har en helt vit baksida, 
jag behöver komma på något som ska vara där. 
men nu ska jag faktiskt snart sova för jag är så trött, 
vi hörs imorgon, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0