GRYMT GYM-PASS

idag har jag faktiskt haft en ganska bra dag, 
jag hade först en väldigt skön och mer välbehövd än vanligt. 
jag har ju knappt sovit alls i helgen och dessutom gick jag upp innan klockan sex igår, 
så jag behövde verkligen dem extra timmarna. 
sen åkte jag till skolan och hade en svenska lektion som var väldigt rolig då vi ska analysera valfri låttext. 
sen hade vi idrott men jag hoppade den idag då jag får utslag av kloret i vattnet,
så jag satt och kollade på serie. 
sen hade vi en samhällslektion som dock inte var jättekul, 
sen åkte jag hem och bytade om och åt middag direkt.
sen stack jag ner till gymmet och körde ett grymt ben/rumppass, 
nu är jag hemma igen och har ätit lite frukt och kollar lite på serie. 
men snart ska jag sova så vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0