LÅNG SKOLDAG

idag är det onsdag och onsdagarna för mig är så otroligt långa, 
det börjar med att jag inte har en så lång sovmorgon och när jag väl kommer till skolan så har jag media i två och en halv timme. 
efter det har vi lunch och sen en väldigt lång stund innan vi började vår religionslektion, 
då satt vi och snackade och hade det bra innan vi började. 
på religionen så hade vi bara genomgång hela lektionen och det var så tråkigt, 
sen efter det har vi ännu en lektion som dock är väldigt rolig. 
pedagogiskledarskap och vi har alltid så bra diskutioner som gör allt så kul. 
jag väntade en stund på André sen så vi kunde åka hem tillsammans, 
mamma var också på bussen vi tog så pratade en hel del med henne. 
när jag sen kom hem så satte jag mig framför datorn, 
sen har jag suttit här med lite paus för middag och dusch. 
har inte så mycket mer att berätta så vi hörs imorgon. 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0