STAN, BANKEN & GYM

herregud vilken otroligt skön sovmorgon jag hade idag, 
jag hade ställt klockan på tio i tio men vaknade helt utvilad halv tio.
det var så skönt, 
jag låg kvar i sängen ett tag och kollade igenom telefonen innan jag gick upp och åt frukost. 
sen åkte jag till skolan och hade min svenska lektion, 
har ju bara en lektion på torsdagar och det är så skönt. 
när jag sen var klar på svenskan så gick jag in till stan för att handla present till en kompis som har 18års fest på lördag, 
handlade även lite till mig själv.  
jag åkte sen hem och gick direkt till banken och fixade lite där, 
när jag sen kom hem så fotograferade jag till en uppgift i skolan. 
sen bytade jag om och åt middag innan jag cyklade ner till gymmet och körde ett riktigt bra pass, 
sen kom jag hem och duschade och nu har jag precis ätit en tallrik med frukt och snart ska jag faktiskt sova. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0