FEST, FILMER OCH GYM

ja nu är det söndag och imorgon börjar allvaret på riktigt, 
i fredags så var det faktiskt en ganska mjukstart då vi knappt gjorde något men imorgon börjar en helt ny vecka. 
dessutom så börjar jag ju så otroligt tidigt imorgon.. 
men iallafall, min helg har varit bra. 
i fredags så slutade jag tidigt och åt en god middag hemma innan pappa körde mig och André till Lund för 18års fest, 
vi kom inte hem sen förrän halv tre och vi kollade faktiskt lite på tv innan vi somnade. 
i lördags så sov vi länge och det var så skönt, 
sen låg vi och kollade på film stora delar av dagen. 
vi åt sedan middag och stack ner till gymmet, 
jag körde mestadels cardio på crosstrainern men även lite armar med André. 
när vi sen kom hem så kollade vi på en massa avsnitt av family guy innan vi somnade och även igår somnade vi väldigt sent, 
så vi vaknade vid tolv idag och då kollade vi först ett tag på tv innan vi gick upp och gjorde frukost. 
sen har vi faktiskt legat i sängen hela dagen, 
det är verkligen skönt och man behöver det ibland. 
nu ligger jag hemma i sängen och ska sova. 
godnatt så hörs vi imorgon. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0