MÅNDAG

hej allihopa, jag hoppas att ni har haft en superbra dag. 
min dag började inte alls bra, 
jag blev väckt hemma som vanligt runt en timme innan jag skulle vakna för att det smälls i dörrar osv.. 
dock så slapp jag min första lektion klockan 8 imorse då vi fick jobba på valfri plats så jag jobbade efter jag slutade skolan istället. 
jag hade iallafall två lektioner idag, 
den första lektionen var foto och jag var själv inte alls nöjd med min fotografering som skulle vara inspirerad av en annan fotograf men min lärare älskade det. 
så jag blev direkt på mycket bättre humör då! 
så åt vi lunch i skolan som jag tyckte var väldigt god, 
sen hade vi grafiskkommunikation där jag bara skulle skriva ut och var sen klar så jag satt och kollade på serie hela lektionen. 
jag åkte sedan bussen hem med André som väntade på mig när han slutade, 
sen när jag kom hem så pluggade jag en hel del. 
både pedagogiskledarskap, idrott, gymnasiearbete och lite samhäll. 
sen har jag även kollat runt efter boende i Göteborg till sunmerburst och också kollat lite serie, 
nu ligger jag dock i sängen och ska sova. 
vi hörs imorgon igen, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0