PLUGG, PLUGG & MER PLUGG

det har även idag varit en ganska tråkig dag faktiskt, 
imorse hade jag dock en väldigt skön sovmorgon så jag kunde sova till halv nio. 
sen hade jag en svenska lektion som faktiskt var väldigt rolig, 
sen hade vi lunch innan jag mötte upp André. 
vi gick till idrotten och hade även där en väldigt rolig lektion, 
tävlingar och lite så och det var så kul. 
efter idrotten hade jag samhällslektkion där vi kom dit och fick gå direkt igen, 
vi skulle plugga till provet vi har på fredag men jag ville hellre plugga hemma själv utan att störas. 
så jag åkte hem med bussen och började plugga direkt. 
jag pluggade ett bra tag innan vi åt middag, 
sen hoppade jag in i duschen och sen har jag bara tagit det lugnt. 
faktiskt även beställt hem två studentklänningar och en balklänning att prova, 
men nu ska jag kolla lite till på serie innan jag somnar. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0