PLUGG & SERIE

hej allihop, hur har ni haft det idag? 
min dag har varit lite blandad, både bra och mindre bra. 
jag har fått lite ont i halsen och börjar känna mig krasslig men det är nog bara något litet hoppas jag, 
annars har min dag varit ganska bra faktiskt. 
jag åkte till skolan och det tog ett bra tag längre än vad det brukar, 
det var jättehalt på vägarna så bussen körde ganska sakta. 
men när jag sen kom fram till skolan så hade jag media i två och en halv timme, 
sen åt vi lunch innan vi hade media i en och en halv timme till. 
ja det är ganska drygt med så mycket i sträck av typ samma ämne men jag har vant mig. 
sen hade jag även padagogiskledarskap  innan jag fick ta bussen hemåt igen, 
sen efter jag kom hem har jag mestadels bara suttit framför datorn. 
jag har både pluggat och kollat på serie, 
men nu ska jag sova så vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0