DAGEN SPRANG FÖRBI

dagen idag har bara sprungit förbi, 
jag har aldrig suttit på sista lektionen och kollat på klockan och tänkt så innan. 
men hela dagen har varit väldigt bra förutom en sak som jag kommer till lite senare, 
den började med en skön sovmorgon och sen en svenska lektion. 
när vi haft genomgången så sprang vi ner för att köpa biljetter till 90-dagars festen som elevkåren ordnar till oss på torsdag, 
men biljetter va helt slut, på bara 40 minuter! 
vi blev så irriterade att dem bara sålde 250 biljetter till ca 800 3or.. 
men jaja, vi åt sedan lunch innan min idrottslektion,
jag hade prov och det gick verkligen så bra. 
ett prov har nog aldrig någonsin gått så bra innan som detta gjorde.  
 
sen hade vi en samhällslektion där vi blev klara med vårt grupparbete, 
det är också så skönt för det har varit ganska tungt arbete. 
sen kom jag hem ganska sent och vi åt middag ganska direkt, 
nu sitter jag och kollar på Parneviks med bästa Penny som gäst. 
vi hörs imorgon, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0