EN NY BOKNING ÄR GJORD

idag skulle det enligt min hjärna egentligen vara måndag men nej, 
tisdag är det så dagen började med en väldigt välbehövd sovmorgon. 
hur perfekt är det inte att starta första dagen efter ett lov klockan 11? 
det var verkligen skönt ska jag säga. 
vi hade då svenska och sen åt vi lunch, 
efter lunchen ringde jag runt i limousin företag för kolla om uthyrning till balen. 
mitt sista försök så fanns en ledig och vi har nu bokat den, 
så skönt att även det är fixat. 
 
vi hade sen idrottslektion som bestod utav thai-boxning, 
det var verkligen så kul! 
hade det funnit på gymmet jag är på hade det varit en självklarhet att gå på det. 
vi hade även en otroligt dryg samhällslektion innan jag tog bussen hem, 
väl hemma slängde jag snabbt i mig mat och cyklade sedan ner till gymmet. 
har varit så taggad på att träna nu eftersom jag varit sjuk och inte kunnat träna, 
så det var verkligen superskönt och så kul att köra ett stenhårt benpass. 
nu ligger jag i sängen och ska sova så vi hörs imorgon, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0