LÅNGHELG

jag brukar ju som ni inte vet blogga över helgerna och denna helgen var en långhelg då vi även var lediga idag,
så det var därför jag inte bloggade igår.  
 
i fredags efter skolan så gick jag in till stan, 
jag köpte födelsedagspresent till min lillasyster som fyller år idag och även en kjol till mig själv. 
sen åkte jag hem tillsammans med André, 
jag hämtade upp mina balskor påvägen hem från bussen och sedan tog jag det lugnt hemma. 
efter vi ätit middag så kollade vi på film innan jag cyklade till andré och sov där. 
 
i lördags vaknade vi väldigt tidigt för att vara oss, 
sen när vi åt frukost så bestämde vi oss för att åka till emporia. 
vi lånade pappas bil och körde in och hade en heldag där, 
det var så mysigt och när vi väl kom hem till honom så åt vi middag och sen kollade vi på Melodifestivalen och film innan vi somnade. 
 
i söndags morse så vaknade vi även då väldigt tidigt, 
vi låg dock kvar i sängen ett tag innan vi gjorde frukost. 
sen hade vi en riktig pluggdag, 
André jobbade med sitt gymnasiearbete och jag pluggade till mitt idrottsprov. 
eftersom vi var lediga även idag så stannade jag över en natt till och vi mös som vanligt med film innan vi somnade. 
 
idag har varit en väldigt bra studiedag, 
vi låg kvar i sängen ett tag när vi vaknade och sen efter frukosten så startade vi en bra film. 
efter en förmiddag i sängen så åt vi lunch och cyklade till gymmet, 
jag fick riktigt bra kontakt med mina ben/rump muskler idag så det blev ett toppenpass. 
när jag sen kom hem hoppade jag in i duschen innan jag började plugga, 
jag gav min lillasyster hennes present och sen åt vi en god middag. 
nu sitter jag och har precis pluggat klart för dagen och är redo inför provet imorgon. 
snart ska jag sova så vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0