MITT PÅSKLOV

jag har haft en superbra vecka, 
det har varit påsklov och ni vet att jag inte brukar blogga när jag är ledig utan jag vill verkligen va ledig när jag är ledig. 
inte behöva tänka att jag måste blogga osv.. 
jag har mestadels spenderat tid med världens bästa pojkvän.
vi har tagit det lugnt och kollat filmer, gått långa promenader, pluggat och en massa annat. 
vi har även varit ute på klubb med några vänner och det var superkul, 
vi har även bokat en resa till Rhodos!! 
vi och ett till par ska till Rhodos i slutet av sommaren, 
där ska vi ta det lugnt med sol och bad, även festa ska vi självklart göra! 
det ska verkligen bli så otrolig kul, 
vi ska bo på all inklusive hotell precis vid stranden och det ska bli så skönt. 
 
jag har även varit sjuk stora delar utav veckan, 
redan i måndags så började jag känna mig hängig och halsen började brännas. 
i tisdags stack jag till jobbet ändå och när jag kom hem mådde jag inte alls bra. 
i torsdags hade jag tid hos läkaren och han behövde inte ens göra test på mig utan jag behövde bara öppna munnen så såg han att jag halsfluss, 
så jag blev körd av mamma till Apoteket och sen stack jag tillbaka till André. 
 
jag har även firat påsk med min fina familj hos mammas mans föräldrar i Ystad. 
påskafton slutade hos min kära André, 
nu dem senaste dagarna har jag mått betydligt bättre och tagit lång promenader båda dagarna. 
nä nu ska gå och lägga mig, 
vi hörs imorgon igen, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0