SAMHÄLLSPLUGG & YOUTUBE

ännu en dag har sprungit förbi och denna dagen har faktiskt varit otroligt bra. 
vi började skolan med en otroligt lång medialektion, 
vi satt mest och snackade hela tiden och det var så skönt. 
vi snackade om alla möjligt annat än det vi skulle jobba med, 
vår lärare hade individuella samtal med alla så vi andra bara snackade. 
sen åt vi lunch innan vår religionskunskap, 
den lektionen var dock ganska dryg och vår lärare bara pratar och pratat hela lektionerna så det blir ganska jobbigt efter ett tag. 
vi slutade dock en halvtimme tidigare och vår sista lektion var dessutom inställd så jag slutade nästan två timmar innan jag brukar på onsdagar. 
när jag kom hem så började jag direkt att plugga till vårt samhällsprov vi har på fredag, 
efter någon timme så kunde jag inte förbereda mer så jag satte mig och kollade youtube istället. 
sen har jag fastnat framför det och nu har jag precis lagt mig i sängen, 
vi hörs imorgon igen, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0