VILKEN BRA DAG

dagen idag har verkligen varit så bra, 
jag vaknade tidigt utav klockan och gick upp och fixade mig. 
sen cyklade jag hem till André och vi åkte ifrån honom med även Viktor och Tim, 
vi körde till Lund och kom till ridhuset. 
vi höll först på och fixa med hästarna i ca en timme sen red vi en stund, 
jag var först skiträdd för hästarna men det blev bättre. 
vi körde sen till Nova och gick runt där en stund innan vi åkte till klättringen, 
vi klättrade i en timme och det var så kul! 
 
när jag sen kom hem så åt jag snabbt lunch innan jag cyklade ner till gymmet, 
det var verkligen så skönt och eftersom jag var typ helt själv där var det ännu bättre. 
sen cyklade jag hem igen och duschade, 
jag satte mig sen och pluggade och det gjorde jag i några timmar. 
sen efter jag ätit middag så startade jag det nya avsnittet av the walking dead, 
snart ska jag gå och lägga mig så vi hörs imorgon igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0