EN GRYM FREDAGSKVÄLL

nu har ännu en vecka sprungit förbi och dagarna till studenten minskar så fort, 
jag har bara fem skoldagar kvar vilket känns helt sjukt. 
i fredags så hade jag en väldigt bra dag i skolan, 
efter skolan så kom jag hem och bytade om till bikini och gick ut och solade. 
sen var jag iväg en sväng i Lund innan jag fixade mig för kvällen, 
vi var ett gäng som skulle grilla och kröka och det blev en ganska galen men otroligt rolig kväll. 
igår, lördag, blev en ganska lugn dag, 
vi låg mest i sängen och kollade på tv och bara slappade. 
 
idag så stack jag hem från André efter vi ätit brunch. 
jag har bara tagit det lugnt, 
duschat, målat naglarna har jag också gjort. 
nu ska jag faktiskt sova så vi hörs imorgon, 
godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0