GRYMT VÄDER, GRYM DAG

vilket underbart väder vi har, 
det är helt galet så varmt och skönt det är. 
idag så hade jag en så lång och skön och dessutom en väldigt behövlig sovmorgon. 
jag hade inte vår svenska lektion då vi har eget arbete och behöver bara vara på lektionen om man har kompletteringar. 
så jag åt en god frukost ute i solen innan jag begav mig till skolan, 
hade bara en idrottslektion och sen åkte jag hem igen. 
även på vår samhällslektion har vi eget arbete vilket är så skönt. 
när jag kom hem åt jag lunch i solen innan jag begav mig för att träna, 
jag tog först en lång powerwalk innan jag tog mig till gymmet. 
körde ett bra benpass innan jag gick hemåt. 
sen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, 
nu kollar jag på tv och ska snart gå och lägga mig. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0