SISTA PLANERINGEN

dagarna flyter på och nu är det redan söndag igen, 
jag kan verkligen inte förstå att detta är min sista vecka med lektioner på gymnasiet. 
eller ja, lektioner och lektioner.. 
vi har nästan bara betygsamtal och en utställning kvar. 
helgen har iallafall varit väldigt bra, 
i fredag var jag och André på Nova på eftermiddagen och sen bara tog vi det lugnt på kvällen. 
i lördags låg vi i sängen och kollade på serie hela dagen, 
sen stack jag hem och åt middag hemma innan jag körde min lillasyster och hennes kompisar till en fest. 
sen körde jag och André och hämtade upp en kompis innan vi körde till Frida. 
hennes pappa hade 50års fest så vi var där hela kvällen, 
jag fick dock vara nykter då jag skulle hämta min syster och hennes kompisar på natten. 
vi var hemma vid halv tre och då somnade vi ganska direkt. 
 
idag så tog jag mig hem direkt när jag vaknade, 
jag åt frukost och la mig ute och solade. 
efter ett par timmar i solen så duschade jag och bytade om, 
jag cyklade hem till mamma för sista planeringen inför studenten. 
så nu är allting planerat och som det ska, 
nu har jag nästan precis kommit hem och jag ligger i sängen och ska sova. 
vi hörs imorgon igen, godnatt.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0