SISTA VECKAN

alltså jag är verkligen så taggad på livet just nu, 
även om jag gick upp innan klockan sex imorse så var jag inte alls trött. 
för det första så var det sjukt varmt och soligt ute och för det andra är vi inne på sista veckan med lektioner på gymnasiet, 
hur sjukt är det inte att jag typ får sommarlov på onsdag liksom? 
jaja, första lektionen var väldigt rolig. 
det var pedagogiskledarskap och vi lekte lite lekar bara, 
sen hade jag min sista fotolektion där vi mest fixade inför utställningen som vi sen hade på eftermiddagen.
efter lunch så hade vi som sagt en utställning som vi va på en stund innan vi satte oss ute i solen, 
sen hade vi vett och etikett föreläsning i aulan inför balen som vi har nästa vecka. 
sen åkte jag hem med en buss som faktiskt för en gång skull hade fungerande Ac. 
när jag kom hem så tog jag en lång promenad och det var verkligen så skönt i det supervarma vädret, 
sen har jag suttit ute och varda tagit det lugnt och även kollat lite serie. 
nu ligger jag i sängen och ska sova så vi hörs imorgon igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0