TVÅ VECKOR KVAR!!

idag är det tisdag och exakt en vecka till balen och två veckor till studenten, 
hur sjukt är inte det? 
dagen idag har varit väldigt bra. 
den började med en sovmorgon och sen frukost utomhus,
när jag sen kom till Lund så väntade jag en stund på centralen på Patricia. 
när vi kom till skolan så hade vi svenska där vi först bestämde vad vår klass ska vara utklädda till på utsparken och sen kollade vi på film. 
vi åt sedan lunch i skolan innan jag gick till min idrott, 
vi hade brännboll och betygsnack som vi även hade på svenskan och båda två blev jag väldigt stolt över. 
sen åkte jag hem i en ca 50 graders varm buss och när jag kom hem så bytade jag om till bikini och låg ute i de 26 graderna och stekande solen i några timmar innan det var middag. 
efter maten gick jag ner till gymmet och nu ligger jag helt slut i sängen, 
vi hörs imorgon, godnatt.  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0