LITE MER OM MIG

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: nej
2. Är du lycklig?: oftast ja 
3. Är du uttråkad? ibland
4. Är du ledsen?: nej
5. Är du italienare?: HAHAHA nej ? 

6. Är du cooling?: JADÅ ! 

7. Är du från irland?: nej ?
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: nej ..

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja

2. Har du någon gång blivit sårad?: ja
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: ja
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? ja , andré innan vi blev tillsammans
5. är du lycklig med den du är?: ja
6. Har du haft en hemlig beundrare? 
vet inte jag ju ? 
7. Är du kär? JA I VÄRLDENS UNDERBARASTE ANDRÉ ASPLUND
8. Vill du gifta dej när du blir stor? jag vet inte 

TVÅ ALTERNATIV

1. Hår eller ögon?: ögon
2. Katter eller hundar?: hund
5. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: några få bästavänner 
6. Tv eller internet?: Internet
7. Coca-Cola eller Pepsi? coca cola !!
8. Utekväll eller romantisk hemmakväll? hemmakväll med älskling ;) 

9. Pengar eller lycka?: Lycka 
10. Dag eller natt?: dag
11. FB eller mobil?: mobil

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nej .

2. Brutit ett ben i kroppen?: nej
3. Gjort nåt du ångrar? ja
4. Hoppat Bungee Jump?: HAHAH nej :( 

5. Ljugit för någon du tycker om?:  nej

6. Ätit en hel tårta? nej

7. Gjort bort dig för någon? ja , det har väl alla ?
8. Gråtit när ett husdjur dog?: JAAAAA 
9. Velat försvinna? ja ..

10.varit besviken på dina kompisar? ja


SENASTE
1. Telefonsamtalet du ringde? pappa

2. Telefonsamtalet du fick? pappa
3. Personen du var med?: min syster
4. Dåliga som hände? vet inte
5. Personen du smsade? andré 
7. Du skrev till på myspace?: har inte det ? 
8. Du kommenterade?: ? 
10. kompisen du krama? min pojkvän :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0