MIDSOMMARHELGEN

jag har haft riktig kass teckning på mobilen när vi va iväg med husvagnen 
& därför har jag inte kunnat lägga upp någonting här på bloggen . 
 
ja midsommar kvällen blev lyckad men inte som den var tänkt 
jag och andré skulle ju iväg och träffa kompisar vilket vi inte gjorde 
stannade här hemma och va med dom som var här , 
va ute och spelade fotboll och sånt . 
OCH ÅT JORDGUBBAR ! 
sen stack vi hem till han vid 2 på natten och sov hos han . 
kollade på film innan vi somnade också . 
 
sen blev vi hämtade klockan 10 på morgonen där efter av en kompis mamma 
vi körde till simrishamn och va där hela dagen vid andrés familjs husvagn .
jag och andré typ solade och sånt , för det va underbart väder ! 
vi gick också ner på stranden bara vi två och alltså gud vad mysigt det var att ligga där på stranden helt själva . 
senare på kvällen kollade vi på film och sånt i husvagnen och sen sov vi där . 
 
igår då ( söndags ) så åkte vi ifrån simrishamn vid halv 1 tiden unigefär , 
sen blev jag körd hem & då var jag och pappa ute i skrylle och gick 1 mil 
faktiskt rätt mysigt men damn va jobbigt det va -.- 
sen på kvällen stack jag hem till andré och hämtade min jacka 
sen åkte jag och famlijen in och hyrde 10 filmer för 200 kr på hemmakväll inne i lund . 
stack då sen hem och kollade på snabb cash . 
 
här kommer bilderna från i helgen . 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ja det va min helg , en underbar helg ! 
ha det bäst till nästa gång du kollar in här . 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0