4 - SOMETHING I LOVE

något jag värkligen älskar är att spendera tid med min pojkvän, 
det finns faktiskt inget som är bättre än det faktiskt. 
men idag nu tänkte jag faktiskt skriva om hadbollen, 
handbollen är någonting jag verkligen älskar och den betyder så otroligt mycket för mig. 
 
jag började redan när jag väldigt liten, spelade 2005 med 95/96or i veberöd, 
men jag tyckte det blev större och större skillnad i längd och sånt så jag slutade.
2008 skulle jag följa med min kompis sara och "kolla" för jag skulle iväg med henne dirrekt efter,
men hennes pappa frågade om jag inte skulle vara med och träna ändå så jag gjorde det, 
sen den sommaren kom vi trea i åhus beachhandboll vilket är sjukt bra, sen spelade jag med det fantastiska laget, mina underbara vänner och jag till förra hösten, jag var en utav dem som sa att vi skulle byta lag så laget las ner och sista matchen vi spelade tillsammans, så bra hade vi aldrig spelat, det va sjukt sorligt att spela den matchen eftersom vi visste att det va det sista vi gjorde tillsammans som ett lag. 
jag hade en klump i magen igenom hela matchen och i halvlek stog vi i en ring, vi sa till varandra, detta är det sista vi gör, dem sista 25 minuterna tillsammans, och sen vann vi den matchen, vi grät i omklädningsrummet och fick rosor av våra tränare och den rosen har jag kvar hemma hängandes upp och ner i taket. 
 
sen den första september förra året började jag träna med h43 dalby, 
jag visste vilka några i laget var innan och jag kom in i laget ganska fort, jag fick ny possition och nya utmaningar, stora utmaningar och många vänner, vi var iväg på sm, vi spelade flera cuper tillsammans, tillexempel var i prag och spelade där i sex dagar, det var en utan dom sex bästa dagarna på detta året. så otroligt kul vi hade och så mycket vi skrattade dem dagarna.
jag var derimot att sluta spela handboll, jag visste det redan innan sommaren men vågade inte tro att det var sant,
men nu ska jag tillbaka, hoppas jag iallafall, jag klarar skolan nu och det va det jag var tvungen att göra för att få spela av min pappa. 
 
det va mitt inlägg om "någonting jag älskar" kommer lite minnen i bilder också. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0