TRÅKIG DAG

hej alla glada, här sitter jag helt själv och skriver '
jag vaknade imorse brevid älskling vid typ halv åtta för ahn skulle till tandläkaren, 
men medans han fixade sig och sånt låg ja kvar i sängen och kollade film. 
sen stack han och jag kunde inte somna om -.- 
han ringde när han var påväg hem igen och då kom stack jag ner till bussen för att säga hejdå
och för att ge han sitt wax. 
sen har jag typ chillat framför tvn och datorn hela dagen, lovat andré kladdkaka till ikväll ? 
så får väl snart ta tag i att göra den, men först ska ja kolla lite tv, blir helt sådär kall om fingrarna när jag sitter framför datorn länge ^^ 
men ja, ikväll ska jag sova hos älskling och det kommer bli över mysigt ! 
komer en bild som jag tog och redigerade igår, ha det bra sålänge. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0