UNDERBARA LÖRDAG !!

hade nästan inte kunnat bli en bättre lördag än idag, förutom om jag hade kunnat äta..

blev väckt av pappa vid nio, vi stack och va inne i lund vid halv elva och kollade polhem & vipan. ska verkligen inte gå vipan, nääfyfan !
sen stack vi och köpte fyra små yoghurt som ja skulle äta och sen mötte ja upp André och hans familj.
efter han hade kollat klart så stack vi till Malmö och dom åt jag kollade på, sen stack vi till emporia, gick där ett tag och sen åkte vi hem till min mamma.
myste med världens finaste bonus syskon och chillade.
sen körde mamma hem oss till André, vi kollade på en film och myste, sen nu har jag precis kommit hem och ligger och kollar på smurfarna.
godnatt '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0