2 - TIME YOU MISS

det finns rätt många platser och stunder jag upplevt som jag önskar jag skulle kunna 
åka tillbaka i tiden och bara få kolla och uppleva igen. 
tänkte faktiskt skriva lite i detta inlägget också om vad jag gjorde på dem olika minnena och 
såklart kommer bilder till varje text. 
njut av det för det kommer verkligen jag ' 
 
 
dessa bilderna togs den 3 augusti 2011 i kungshamn/smögen 
detta var den första fotbollsturneringen vi åkte till tillsammans och sov på,
vi var uppe i smögen från 29 juli till 3 augusti 2011 med p97 laget i veberöd.
i bussen påväg upp trodde ingen det skulle gå så långt men vi kämpade, slet, spelade
och tog oss till final med alla matcher i gruppspelet och slutspelet med vinst utan förlägning. 
vi gjorde en brutal insatts den veckan och dagen på kvällen innan finalen satt vi allihopa med
våra tränare inne i den salen vi sov och dem berättade hur otroligt stolta dem var över oss.
 vi åkte hem igen till skåne med guld efter vinst 1-0 i finalen mot hemma laget . 
 
 
 
 
det andra jag hade tänkt att dela med mig om är prag handbollcup 
där jag var med mitt handbollslag 5-9 april. 
jag hade det riktigt underbart där , skrattade som aldrig förr och det gick dessutom otroligt bra
för oss mot alla dem utländska lagen vi mötte, vi var ju i tjeckien så rätt många lag var 
ifrån tjeckien med också andra lag ifrån hela världen. 
vi kom 5a i turneringen det är underbart bra med tanke på hur många lag som var med. 
en kväll blev jag masserad till sömns av min fina rumskamrat amanda, vi hade grymt kul tillsammans,
hela laget, allihopa .  
 
 
 
 
konformations tiden var också ett minne som jag verkligen saknar 
varje tisdag från förra hösten till i slutat av maj träffades vi och hade riktigt kul tillsammans,
lägret i tygegården var riktigt roligt så mycket som vi skrattade och så mycket vi hann med att göra på bara en helg det var otroligt kul att vara på läger med sina kompisar och pojkvän.
glömmer aldrig när vi blev väcka typ 7 på morgonen av att ledarna smyger in i rummet vi sov och dom sätter på sean den första banan ( här glider kingen in ) på högsta volym och slår med kastruller och sånt. 
 
 
 
 
italen med min älskling är obeskrivligt vad jag saknar.
tänk er själva att få leva med, sova brevid och bara umgås i en hel månad med den man älskar mest.
det var helt underbart, vi va borta först några dagar hos andrés kusin i danmark och sen bar det av till italien
påvägen ner bestämmde vi vart vi skulle träffa sanna min kompis och hennes familj eftersom vi skulle 
vara nere i italien med dem. 
värmen var underbart 49,5 grader den varmaste dagen i skuggan, vi var också på aqua fun ett otroligt stort vattenland som låg ca 1 timme ifån vår camping. havet var helt otroligt varmt, violket var jätte skönt eftersom jag är en liten badkruka och annars hade jag typ svättats bort ' 
hihiih , gud kolla så brun jag var ! 
tack en än gång för jag fick följa med dig älskling och din underbara familj. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0